TrustPilot: Kommercielle interesser og ytringsfrihed?

Hvordan går det når én kommerciel interesse beskytter en anden. Har man så hjulpet brugerne?

Jeg citerer lige fra min blog om emnet:

“Hvad siger det om boyfriend, at man ikke kan diskutere sitet offentligt? Glem alt om den ytringsfrihed, der ofte besynges i så  patetiske vendinger, lige ind til den støder panden imod de kommercielle eller ideologiske mure.”

Adskillige indlæg indlæg her på Trustpilot er blevet sorteret fra, fordi de angiveligt ikke overholder retningslinierne. Og min egen har krævet en del brevveksling med Trustpilot. Fordi den ender med det rigtige resultat ændrer jeg min vurdering af Trustpilot i positiv retning.

Det morer mig meget at det såkaldte boyfriend-team, der driver boyfriend.dk ikke er tilfreds med Trustpilot!

Og nedenfor kun giver to stjerner.

Fordi noget teknik ikke fungerer optimalt. En kræsen herre, der selv byder folk noget Trustpilot ikke drømmer om i forhold til kunderne!

Boyfriend.dk fik kun en stjerne af mig.

TrustPilot skal på trods af kritik have fire stjerner, fordi de ikke skal gøres ansvarlige for andres fejl.

1 kommentar


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skriv et svar

